BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010

susah sangat ke nak terima?....


Assalamualaikum

Refer to the title,
susah sgt ke nak terima lamaran aku?
kahkahkah
no offence!!!

bukan itu la.
aku main-main je

ok ,kali ni betul.
baca sampi abes ok?
seriyes lurus ke poin.
:)

ok, a few days ago result da keluar.
mcm besa la ade yang ok,cemerlang dan naik pentas.
mcm-mcm ragam.

tak ramai yang tanya psl result aku
sebab aku pn malas nak tanya mula-mula
sebab mcm tahun yang sudah-sudah
bukannya nak bagi jawapan yang specific!

asek-asek, ok je, cukup-cukup makan dan tak deanlist la.
omg,so aku da malas nak tanya.

okeh2 da nak masuk tajuk da ni.
susah sangat ke nak terima kenyataan???
maksud aku tentang si result.

macam-macam alasan bagi.
si 5 tanya ke si 8, eh subjek DUA kau dapat brape?
si 8 jawab A.
si 5 terus ckp, aku dapat B je.
tu la mungkin mdm bla bla bla bla

omg, knp msti salahkan org lain?

si 5 dgn yakin cakap dia da buat betul-betul.
dalam hati si 8, kau yang marking ke lecturer yang marking?
kalau kau yang marking mmg la betul semua tp mslhnya lecturer yang marking.

p/s - terima kenyataan kan mudah.
- if u were look like si 5, it shows that u wanna tell surround u that u're SANGAT PANDAI.lols


ampun kan kami penunggu gua
(sedutan dari filem Nujum Pa' Belalang)


--------------------------------------------------



gamba ni dirakam oleh Endang Muchlis.
wah cukup korum la!
eh tak,aiman je takde.
i love starbucks!
ceh,padahal baju Jakarta beli tepi jalan-murah-murah.



8 comments:

anish said...

bese orang pakai si A ngn si B. ni si 5 ngn si 8? haha unik2 :DD

p/s: lagu best! :)

k.i.w.i said...

tak sedap la nis.gimme list of song plz.im outdated.guuuu :(

anish said...

kalau lagu korea, anis update la. hehe. english tak sgt. nak? :D

k.i.w.i said...

suju?ft island?t-max?ssnd? aha.layan~
bak meh :)

anish said...

hoyeah~ :D

suju-bonamana, shake it up, boom boom
f(x) - nu abo
cn blue - love
snsd ft 2pm - cabi song
2pm - without u
secret - magic
snsd - run devil run, oh!

haha semangat lak nih. :D
enjoy! :)

nurulhuda said...

aaaaaaa bkn taknak bgtauu tapi segan la nk bgtau result kt orgggg.
hehhehehe berani kau kata begituuuu ppffttttt!

btw, asal rmbut ko pnjg?

k.i.w.i said...

anis- tq! :)

hudakun- makan cili kn?haa,padan muka la.oh tu sblm aku potong rmbut.

chybee said...

hahaha...memang dah lumrah manusia ni selalu xbersyukur