BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

kau dtg jugak kn?lame aku tguu...

kau muncul gak kn kidal?

aku mmg harapkan pn kau datang.
mlm2 time aku tido mmg aku harap dpt jmpe kau.
nsb baik aku tido tghari td.
kalau x, msti aku xdpt tgk kau.
tp yg pntg aku dpt dgr suara kau.
kalau tgk kau, gmba kau pn aku ade.
ehe.

aku tringat dal,
kalau kau nk borak ngn aku msti kau mule cmni,
"eh ji,err..."
time kt mmpi tu pn same.
aku tau kau tgh bhgia kt sane dal.
aku tumpang gembira dal.

siyesly aku terkejut mase kau datang.
sbb dlm mmpi tu aku kt kedai makan.
then kau datang mencelah.
seolah2 mcm kau pn tau topik ape yg aku tgh ckp kt akak tu.

oh mimpi kan.
xkesah la,even mmpi.
mmg itu je medium buat mase ni aku dpt tgk kau n dgar suara kau.
sumpah aku rindu kt kau.
kalau...
ah lupekan je la, bnde da jd..

*alfatihah utk arwah muhamad asraf b abd rasyid
*meninggal disebabkan cancer.

entry lain utk arwah..

5 comments:

Anonymous said...

:)

nurulhuda said...

al fatihah.

k.i.w.i said...

mui: this is call sweet dream.ehe

hudakun: tengs!

bellar0ssa said...

Alfatihah untuk arwah.. =D

p/s: sila buang word verification ni ahn.

k.i.w.i said...

tengs tan.tu la typo.xde secretary nk tlg cek.
:)