BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 8, 2010

Selamat hari hujan

seharian hujan.
tempat korang hujan ke?
tak?
haaa, tak dapat rahmat Allah.
padan muka.
:P

ok, tadi pagi aku jalan-jalan ke BMI untuk kali terakhir sem ni.
(poyo. -_-;)
awal pagi aku gerak.
pagi tak pagi sangat la, pukul 1100.

dengan berbekal kan seekor kancil putih,
aku nak g kutip balik barang-barang-kotak-kotak
yang telah aku kotak kan semalam.
of course aku pegi sorang.
menyemak je ramai-ramai nak buat ape.

korang mesti tertanya-tanya aku gerak dari mana kan?
ok, aku gerak dari surga.
ok tipu.
aku gerak dari nilai.
nasib baik la kan jiran-jiran rukun tertangga aku kt BMI tak balik lg
boleh la aku pinjam tangan diorang angkat barang
banyak kot!!!
angkat sorang-sorang letih la.
tak semangat aku nak angkat.

terima kasih kepada mi ngn kay.
duduk la lama-lama kat hostel tu.
kesian anak kucing tu tak ada tempat nak bermain.

---------------------------------------------

aku da bajet da.
balik ni msti jam.
so aku siap-siap beli aku mineral satu-botol-besar-punya
dan
roti-berplastik-plastik.
nasib baik kiraan aku tepat.
jam yang amat!
bertambah pula hujan.
syok, bawak kete pun pelan je.
kalah orang jalan kaki.
tapi bila da masuk highway plus..
jeng jeng jeng jeng!
hujan semakin lebat
sehingga aku tekan lampu amaran.
spec pn aku tak bawak.
lagi la terkial-kial nak rapatkan kening.
kereta mmg banyak.
suma bawak play safe.
ok aku da sampai rumah...
aha.
gela ending tak best!

-________________-
(selamat cuti kepada mohd fauzi b md said)


3 comments:

anish said...

sini tak hujan -___-ll
nk rahmat jgk T.T

happy holidae :)

nurulhuda said...

aku benci kau cuti!haha

k.i.w.i said...

seronoknye cuti~
:P