BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 31, 2010

Padan muka la

Assalamualaikum..

Korang pernah kena blacklisted?
pernah nak register apa-apa tapi kena block?
Aha.

Aku KENA doh!!!!
Pfttt!(cakap pakai hidung, credit to hudakun)

Ape punya bala-subramaniam la.
Nak register celcom broadband tak bola
Nak buat apa-apa berkaitan dengan sistem on9 suma kena block!

Nie suma gara-gara TAK-BAYAR-BIL-TELEFON!
Tunggakan since 2007 RM 578.20!!!

Bukan tak nak bayar tp malas.
Aku ingatkan terminate automatic. kehkeh
so,padan muka la.

Baik-baik duit tu bole beli kasut ke, simpan ke, kan da derma kt maxis.

moral value- kosong

2 comments:

anish said...

byknye! haha. xpyh pakai tepon lah. :D

k.i.w.i said...

ni pasal tak rajin nk terminate la nis.guna tak banyak mane pn.ah,rugi!
-_-