BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 7, 2010

LAgi tentang si kotak -_-'


Selamat Datang ke bilik SB-A-GF-22.
Di saat korang mmbaca entry ni, aku da tak de lagi kat BMI.
sobs sobs. :)

aku bukan la nak kenal korang dengan roomates aku
tapi
aku nak kenal kan dengan kotak-kotak.
atau lebih tepat sekali si kotak.



ok.ini adalah sesi perah otak.
aku mula berfikir yang mane harus masuk kotak dulu.
yang mane harus disatukan,diasingkan,distorkan,dibawak pulang.
suatu process yang memakan masa 2hari.

ye, aku tengah duduk kat atas katil aku la tu.
cadar?omma yang pilih.
aku amik je.
at least bila aku nak tido aku teringat kat omma.
oh, dapat pahala. :)

tumpang sabtu jap kat katil kai.


this stuff make me crazy.menyemak je.
actually, supposed dis sem aku main rc airplane.
so, yang kat atas tu peralatan-peralatan dia la.
ade lagi dalam kotak dia punya radio Tx.
airplane kat mane??
kat UMAH!!!

si kasut. kaki aku comel ok.size 8!
im the youngest among my roomates.
but
im also have the big leg.
omg.
xde la beze sgt,diorg size 7.
tak amareka betul la diorng kan?
so, credit to me.
:)

si katil.

si harimau! shes mine all night.
ngeeee.
:E

yey,sudah bersih!

ok,yang ni tak bersih lagi.

ok,lupakan yang ini.

see! tak siap kemas lagi!
huaaaaaaaaaaa!!!!!!!

4 comments:

aliyah yayaya~ said...

BERSEPAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

k.i.w.i said...

jeles ke?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bilik sape tu ? hahahahah~

nurulhuda said...

barang kau mcm lagi bnyk dari brg aku jeee..eee!! metroseksual!!hahaha