BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 2, 2010

tag yang sempurna :)



sebelum aku mula,aku nk gelak kn diri aku dlu.
ahahahahahahah..aaaaa.........aaaaaaaaaaa.........aaaaaaaaaaaa
BATAKnye aku ni!!!
aha..
ni sume salah intan yang org india tu.

okeh2,kali ni msti btul pye tan.
hurm....
Actually diorg nk tgk aku pye wppr miss toshi..
Sah2 aku mesti aku letak gmba awek!
aha.
awek la sgt.
okeh2 serius..



Haaah!
ni la wallpaper aku.
mak aih, xkn xtau kot name pet ni.
kt kg aku berlambak gela.
ops,bkn kg aku kt jhr tu tp kt aussie.
ehe.
Actually aku xsuke pn pet ni.
tp die yg SUKE aku!
waha!
sedikit pengenalan psl pet ni..
die ni adalah sugar glider atau dimelayukan tupai terbang.
asal aussie.
sgt sedap jika dibela.
actually aku nk bela pet ni.
aku da pnh g usya da kt pet wondeland mid valley.
pergh,mhl gela rm600 utk 1pair.
hohoho.
then aku gugel kt mudah.my ade lg murah.

tp aku tpksa lupekan niat baik aku nk jd ayah agkt
sbb rumate aku telah mmberi nasihat awl2:
"silap2 binatang tu hilang kt katil kau je"
then bile aku tgk balik keadaan katil aku..
ehehe.
mmg tersangat aku kne batalkan niat utk jd ayah angkat.
mcm biase la,expenses utk bela pet ni msti la ade.
tu mmg ade.
cube korg tgk kt utube.
ala,type je sugar glider then tgk die.
sumpah korg pn rase mcm nk bela gk.
mmbe aku,nurul student law MMU ckp suare pet ni xsdp.
hohoho.

ape???korg nk blikan aku pet ni as a besday present.
apela korg ni,btla seprise sket.
bahahaha.




4 comments:

IntanBerlian said...

hehehe,ok bagus2.haha.aku hmm xjadi gelak sebaqb kau dah gelak..

ceh salah aku? kenapa aku pula yang slh..kentotlah kau..

hmm oh itulah sugar glider.hehe.

aku yakin kalo kau bela..ada yang tiba2 bau bangkai kat celah2 semak samun atas katil kau.cayalah..haha

Ahn said...

eleh,aku nk bela betina je nnti.biar anak die ade iras2 muke aku.
ahah.
bese la tan,katil pn single.cube bagi queen size!haa,molek sket keadaan nye tu.
kn?kn?
katil aku sepah pn sebab ampai baju aku bdk2 ni rembat.siot gela.
hoho

IntanBerlian said...

ala tipu.aku nye katil pon single..cun dan kemas je..haha.. kalau sehelai rambut jatuh pun aku nampak ok!

Ahn said...

aha.oke2,aku xsekemas. -_-