BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 8, 2010

oh! oh! oh!

ok.esok aku ade pidato.
oh shit, mesti aku kena rasuk mase register name.
aduh aduh aduh
asal la gatal sgt g reg name kt pidato!
minggu lepas aku da dapat tajuk
"FESYEN DALAM KACA MATA ISLAM"
-_- -_- -_-

since that day aku da black out.
collapse
err, mcm2 la.

pidato esok start kol 3ptg
dalam kepala aku tgh nk cari jalan lari dari pidato.
alasan aku paling kukuh:

a) nk g giant
b) nk g low yatt
c) industrial visit

tp sebenarnye aku ade je kt BMI.
aaaaaaa........aaaaaaaaa.......aaaaa


2 comments:

anish said...

aha~ erm..tapi..tanak try? hee :P

tp lau tanak, alasan no3 mcm paling bley pakai je. X)

Nur Laili Binti Iswan said...

ahn !!!
aku gtaw kat lye ko ta nak datang pidato...hahahaha...
kan ko da janji ngan dea disaat dea bayar wet cidb...hehehehe...
aku report !!