BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 12, 2009

Yah! Welcoming My New Stuff

WOOOOOOoooooOOoOooOooOOoooooooOoooo~(sambil bt ombak 3kali)

dah abes! ^-^

Ari2 letih. Kn? Hurm. Arini ni je aku da letih amat sebab due date kne anta lab report subject Comm Tech 1 b4 kol 4ptg arini. Aku da siap lame da.2 days b4 due date lg!Aha(tipu2~)

Mmg terbaik la kan if aku dapat siap se awal yg mgkin. Aha. Tp aku sllu mengharapkan team partner yg ok. Oh, apekah hye harapan palsu? Aaaa...aaaa...aaaa...

Cite psl entri kali ni semestinye psl barang baru aku. Ni bukan koleksi raya ok! Aku da xde ati da nk raye2 ni. Hati aku kt bulan puase je.(woah~)

Raye kali ni pn aku xsoping baju. Sumpah omma msti mmbebel if aku beli baju/sluar raye. Nak tau nnti die ckp ape? "Ha, nk letak kt mane lagi baju kau tu, yang ade ni pn kau jarang pakai!" Adeh!

Mood aku psl nk bli baju2 raye ni mcm da xde lg. Xmcm raye yg lps2. WOah, teringt plak aku kt Jai, Wanlee, Anas. Ktrg dlu pernah excident kt flyover jalan parlimen! Aha. Sumpah horror oh! Mase tu mmg hujan pn. Ktrg baru blk soping kt OU. Ktrg mcm bese la mase tu layan topman ngn philosophy. Wanlee plak aku if xsilap aku die bli Quicksilver kot. Sbb cutting die mmg xngam if nk pakai topman ngn philosophy.

Nak dipendekkan cerita, mase otw ke OU ,ktrg singgah la petronas kg baru nk isik minyak. Mase tu Jai bwk kancil turbo die. Syok oh naik! ^_^

Lps isik myk around 5mnt, tibe2 diorg ni bukak air coke! "anjing, korang xpose ke",aku ckp kt anas. Die selambe teguk then hulur kt aku. Mase tu xtergoda lgsg( msti curious kn ngn ayat ni.hehe)

Mase otw nk g OU sumpah jam! Aku da hangin da. Dah ah ujan mase tu lagi ah teruk. Agak ah kete byk excident main lggr2 bontot.Haa, time ni la aku pn scre xsngje minm air coke. Aduh!!!
So, bermula la tragedi 4org lelaki xpose g soping. Aha.

Ktrg kt sane da mcm org cine da. Soping xlg ni, tp da beratur kt Q roti boi. Aku xmkn dpn khalayak ok! Yang paling xthn mse lalu dpn kedai cookies. Masing2 tgk muke msg2."eh, kau beli ah, kau mcm cine sket", Jai ckp kt Wan Lee. Aha. Tp ktrg xbeli pn. Ape, igt ktrg jht sgt ke huh?!

Lps soping2 tu, ktrg kuar la. Rupenye msh hujan lg. Jai offer aku drive sbb die mls nk drive time hujan2 ni. Tp aku menolak dgn care kasar, " ah, tido kt blkg lg best". Tp die relek, die tau aku gurau. kn jai kn? Heeeeeeee...

Short the story, kt jln parlimen tu ktrg excident. Around kol 5ptg cmtu. Byk gk kete mse tu. Tp ktrg excident syok sndri, langgar divider! Adoi~

Jai xdpt balance stereng, nth ah aku pn xphm. Yang aku tau kos nk baik pulih rm7000! WOah.

************

Raye kali ni aku ade spec baru! Yeah!!!! Lantak ah xde baju raye ke ,seluar raye ke.Kesah plak aku. Sbb aku raye xperlu kot. Sbb bile aku balik kg je, mmbe2 kg ckp, " weh, bli kn aku satu cm baju cm kau" Haaa, tau kn mksd die ape.Aha

Sumpah aku xrase menyesal beli spec ni. Even if nk samekn value spec ni, bole la dapat 2 ipod shuffle 2nd; or 4psg baju topman!

Dah lame oh aku cari frame yg cmni. Memandangkan power aku pn makin meriah, aku pn beli la jugak. At first aku tye tokey tu, " sy nk frame mcm ni, tp besar sket". Then die tunjuk aku kt tmpt spec yg harge rm500++!!! Gluphhhhh!

Errr, ni harge die ke?Hoho.Rase mcm aku la org yg paling xde duit time tu. Ramai customer die time tu. Aku pn biala die spend mase ngn customer die dlu.Sorg2 blah, aku pn kenen2 la ngn asst die."kak, xbole kurang lagi ke?student lagi la kak." Tp akak tu bole bg smpai rm450. Ceh, time pose2 ni pn nk markup lebih2. Last2 aku g jmpe bos die, dgn pujuk rayu dan belas ehsan ape bagai, die bagi la aku rm400.

aku ckp kt die, klo xbole installment xnk ah amik. Aha. Last2 aku byr 4 kali! 1st deposit rm50, 2nd rm100 and last rm250. Rase mcm dpt knl ngn awek oh bile dpt pkai spec baru. Ehe.( sori, Miss Toshi)












My new stuff with Miss Toshie.Ngam ape kn, xgaduh2 pn.


HFREUDENHAUS. Brand ape tah. Igtkn Amareka tp xbunyi amareka lgsg.


Ni la lab report yg aku kne submit td. aku bt bnde ni pkai PSpice. Sepatutnye output die( yellow signal) xmcm tu. sepatutnye signle line je.xde bntuk2 mcm ais kt ats gunung.Adeh! Puas da aku ubah filter!tp xjd gk.

notakaki : puasa la selagi jumpe bulan puase.
notakakikaki: jumlah spec aku ade 3. tp sbnye 5 tp 3 tu je yg bole pkai lg.
notakakikakikaki: Kai pye signal perfect oh! (sambil buat omabk) ^_^V

5 comments:

Nur Laili Binti Iswan said...

hahaha...ku taw nape excident...sebabnye...dalam keta tue ade owang ta pose...kuang3...tak diberkati...kan dah ?? moral valuenye : tolong pose yang incik2...kang ta berkat perjalanan idOp anda..hua3

Ahn said...

ahahag.mmg pn~

Ahn said...

ahahag.mmg pn~

President (wiir2000) said...

tp,fauzi skrg dh x macam dulu lagi kan?
kan?? kan???

^o^v

p.s: lawa spec. pinjam sehari boleh?

Mohd Zulkefle Md Said said...

aku ada ubat mata boleh krgkan power..