BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 6, 2009

Yah! Bile Anak Buah Dah Ade e-mail! Aduh.


Hurm, mls lak aku nk balik BMI ptg2 ni. Tp barang2 sume da packing. Aku jd mls nk blk ni bkn ape. Heeee. Aku teringat kek coklat yang Kak Anny buat!Aha. Aku dapat rase time sahur pagi td. Xpuas oh! Aku nk rase lg dan lagi. Seronok oh kek tu, die cair2. So kebarangkalian aku nk buat bekal ke BMI mmg hancur la.

Back to the main topic, serius oh! Ank buah aku da ade email. Pkai gmail lak tuh. Tekanan je tetibe ade msg baru kt inbox yg sender tu ialah ank buah aku, Haikal. Agk ah terkejut. Padahal aku tgh lepak kt umh die ni, malu2 plak nk anta email.Haha!

Aku tye la abah die sape yg buatkan. Rupenye Haikal yang beriya2 nk buat. Nk tau strength password die?Haaa, very strong kot. Die yang create sndri.Meh2 aku tunjuk msg ape yang die bg kt aku.






ni la email yg die bg kt aku. Actually byk lagi. Aku mls nk print screen. Die mntk aku blikan Bakugan.Mmg aku tau sgt la kn mainan Bakugan tu.Adeh!








ni la Haikal. Sumpah nakal oh.Tp die nakal2 bijak la. Die ni byk kali tye soalan yg out of box memandangkan umr die baru la setahun jagung. Mase kecik2 dlu die tido sllu peluk aku.Heee.Bile da besar skit aku cite la kt die psl die peluk aku, die jd malu2.^^. Lagi satu die suke naik moto. Klo ptg2 bwk moto,msti die nk ikut then suh bwk laju2.Ayat die yg plg best, "saya suke naik moto!"



notakaki: fa iji syg Haikal. ^_^v

10 comments:

Shayraa said...

ahha. fa iji? chumel gilers. =)

k.i.w.i said...

heee.tengs~

Dhiya Sabilillah said...

wey, asal ko set gmbr tuh(2nd) as .bmp?? berat dowh...tukar balik lah..jadikan dia .jpeg.. rugi space ko je..memberatkan internet nk loading,,

Adzfar said...

bila plak nama ayah ko tukar SAIS?
haha, check balik gmail ko

chk said...

cumelnye anak sdre kamu
pak cik nye cumel x?
wawa

k.i.w.i said...

Dhiya:aku da tuka jpeg dah.tengs btw.
aiman:erk.nth ek.adoi~

acap said...

ak ade set bakugan!!
huahahaha..

k.i.w.i said...

chk: nth ek.haikal comel skit kot. ^_^

acap: mhl x kau beli? ank buah aku soh beli kt petronas.aku xtau la yg mne.adeh!

acap said...

xde lar mhal mne pon..
hahah. ;D

k.i.w.i said...

aduh.mcm mhl je.