BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 5, 2009

Yah! Doing Matlab & Playing Squash.

Pagi2 lagi Restu da text aku , "Fauzi, good morning.. Kul brp blh ajar matlab?"( Bace dgn loghat sabah). Ehe. Hurm, mmg harapan la kan aku nk rply pagi2 ni. Mane xnye anta text kol 6lbh, mmg rajin la aku nk tekan huruf2 yg ade kt skrin tu. Aku rply dlm kol 9 kot tp die plak xrply blk. Ceh, tido balik rupenye! Aha.


***********

Around kol 11 gk baru ktrg turun cafe bwh. Sbnrnye bole je awl, zariah la yang PALING lambat. Baru nk g mandi. Nsb baik la pmpuan, klo lelaki aku da ketuk2 da dahi die. Ehe.
Asgmnt ni actually due date die b4 raye. kire nk dekat gk la masenye. Aku da siapkan soalan task 1 then just tasks 2 je xsiap lg. Sumpah weh xde idea. Sbb tu la aku ajak mereka2 yg bijak cerdik ni. ehe( apelagi, blnje la)

Mmg xrugi la spend mase ngn diorg. Almost 90% kn da siap?kn?kn? Aha. Nsb baik la aku satu kelas ngn korg. Diorg ni actually senior aku(senior la sgt, tp ddk kt level 3 gk). Diorg amik Medical Electronic. Mmg lainla ngn kos aku, tp diorg kne gk amik discrete signal. Hurm, around kol 5 lbh gk ktrg lpk bt matlab.Mintak2 la Sir accept keje ktrg. Heeee~

Ptg tu gk lps bt matlab aku chow gerak sepang. Nth la, xplan pn nk blk mgu ni. Leman btul la! Bukan ape, mlm nye aku ade game squash kt cyberjaya. Da lame sbnrnye xmain. Since 1 week b4 puase. Sumpah berat oh badan nk kejar bola.Hurm! Mne fitness wehhhhh! Aha.

Dulu b4 puase, every weekend aku blk sepang semate2 nk main squash kt cyberjaya.Heeee~
Skng ni da slow ah, asek makan tido makan tido. Fitness pn da xde. Bkn ape, next week 12hb aku ade sellection kt UKM Bangi. Nth ah aku pn xtau nk g ke x. Da ah pagi tu pn aku ade phase test Mngmnt.Adoi~

Pening oh. Dua2 penting. Hurm , kt bwh ni aku ade attach gmbar mse aku main squash. Tp ni bkn yg td pye gmba. Ni yang a few month ago la. Yang latest pye xde, sbb mls nk bwk camera.
Selamat melihat~ :)))


aku da xsepantas ini.aaaa.....aaaa..aaaa.....aaaaaa

tricked menjadi.nicol david mcm aku!Heee.





2 comments:

President (wiir2000) said...

saya ingin memberitahu beberapa perkara:
1. bukan level 3 tetapi level 2..
2. terima kasih byk2 la sb ajar intro matlab.
3. "...Skng ni da slow ah, asek makan tido makan tido..."
(mmg dasar perut gajah. ahaha~)

Ahn said...

1.ah,same je.still lvl tgi gk!
2.welkem. :)
3.yela,aku sorg je kn perut gjh.bahaha!