BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 29, 2010

Black Out

Assalamualaikum.

orang muda memang berkemungkinan kena low blood pressure
ke ek?

since tahun 1999 untill 2010,
aku dah lima kali pengsan/pitam.


-1999-

ni mase darjah cuti sekolah nak naik darjah 6!
aku sunat time ni la.
ehe.
kira kuat ape sunat lepas demam!
heh!
one day b4 sunat, aku baru baik demam.
mase tu aku dgn abg aku dgn 2 org anak buah sedare.
jgn terperanjat 2org anak buah tu tua setahun dan muda setahun dari aku.
sbb mak dia aka akak sepupu aku tua bp tahun tah dari aku.


aku pitam lepas kuar dari bilik sunat.
so lsp sunat la baru aku pitam.
sbb lps sunat aku duduk la kat kerusi.
tp aku duduk depan2.
cmne nak explain ek.
kiranya punggung aku tak memenuhi kerusi tu.
aku duduk depan2 je.
takut "terkena" then ngilu.

lps tu.

BLACK OUT

mcm biase.
aha.
sedar sedar ade orang angkat aku
bwk masuk bilik.
siot betul doctor yang sunat kan aku dok gelak je.
aha.



-2007-

ni mase zaman diploma.
baru keluar dari apartment nak g kelas.
mase tu aku dgn rumate aku, Jat.
kitaorg nak g klas.
Faiz lak mase tu takde.
dia skip klas g MMU Melaka, beronggeng.
Ehe!

sape duduk area cheras
mesti tau jalan peel.
haa, betul la.
aku dok apt yg atas carefour tu.
sebelah sek convent.

mase turun dari apt
aku tak rase ape ape pn.
everything went well.
aku start motor bagai mcm biasa.

tak sampai afew metres,

BLACK OUT

GELAP

-_-

betul2 kat depan sekolah convent.
sedar2 je aku dah kat atas jalan raya.
nsb depan sekolah sbb kete confirm2 slow motion.

aku sedar then nampak kete.
nak bangun tapi tak bole.

mase tu ade persidangan UMNO sekali.
aku igt lagi pakcik UMNO yang bwk aku g Hospital UKM
as a pesakit luar je.

abes dagu kena jahit.
nasib gigi tak patah.
huuu.


-2008-

ni mase kat umah abang aku kat kota warisan.
kat dalam bilik air.
tiba tiba

BLACK OUT

GELAP

nasib baik aku sempat pegang sink!!!!
then aku duduk pelan2.
lama jugak la aku kat toilet tu.

sumpah berat gela kepala.



-2009-

TAKDE!
Alhamdulillah.



-2010-

benda ni jadi mase sem 1 thn ketiga
aku kat BMI.
hari jumaat.

aku pengsan kat dalam masjid zakaria.
time tu memang bahang gela.
mase nak bangun angkat takbir smyg jumaat
aku memang dah rasa nak jatuh.
skali jatuh betul!
heh!

aku berjaya membuat kecoh sekejap.
aku berdiri 2 line dari imam.
mcm bese la, dagu aku jadi mangsa.
nasib mase tu aku tak pakai braces lagi.
kawan aku ingat aku dah arwah dah.
sbb mata aku separuh tertutup.
3org yang merawat aku mase tu.

aku sedar je kena angkat.
-_-!

-2010-

ni mase 1 hour before naik bas nak g kl
untuk ke Langkawi.
mase bese la kt toilet gak.
tapi kali ni aku tak sempat capai ape2

aku rase dahi aku terhantuk sumting
maybe sink.
then baru aku sedar
then aku duduk kat dalam tandas lama2
sume berpusing.

mase tu aku pun tak tau sebnrya aku kat tandas.


as well, aku rahsiakan la benda ni dari omma ngn abah aku.
kalau tak, memang tak pegi la aku LAngkawi aritu.

then now ade lagi bekas tergarit kat dahi.

---------------------------------------

ape yang aku perasan la kan.
aku senang pitam doh!
ahaha.
aduh.
ape ubat ha?

mostly aku pitam bila duduk lama2,
or passive.

nth la.


1 comments:

President (wiir2000) said...

minum air banyak k.
oxygen supply kurang ke otak.
plus, org atlit mmg low blood pressure.
:)
utk lbh lanjut, consult nearest physiscian..hehe