BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 29, 2010

The Day Off

Assalamualaikum.

ppl asked me why deactivate fb.
i think they know better than me.
for sure they can predict.
aha.
--------------------------
started from last week i adore with my final project.
walaupun the second sem is the actual time to bz bz mcm org gela.
but now aku 1st sem untuk fyp.
byk membe2 aku yang tengah lenggang kankung.
aku lain.cewah.*muntah hijau.
---------------------------

my lecturer subject workshop dah bertukar tangan.
kali ni lecturer yang ketiga. -_-
my fisrt lecturer was accident during ramadhan.
he is not friendly to me even us.
dah la lecturer yang ganti sume tye " do you have been visit him?"
then aku terus buat buat tak dgr.
btw, hope dia ckp sembuh.

-------------------------------------

sekarang gigi aku dah bertukar kaler dan bertambah sakit.
smlm mntk kaler hijau cair.
semalam aku tak makan langsung.
mungkin hari ni pun tak.
esok kot baru ok.
bila berus gigi pun rase nak tampar org sebelah.

-----------------------------------

hai kiwi.
for right now, aku panggil kau kiwi dalam diam.
no matter if kau follow baca blog aku ni.
kau penah bgtau kau penah baca.
dan kau penah menyibuk kat formspring aku kan?
abes kantoi sume soalan soalan fevret.
aku harap kau lupa la ape yang aku cite pasal 10 thn lps.
lol.
memang kelakar pun

1 comments:

faramira said...

ahn! bulan depan aku osg braces yg bwh pulak! heheh