BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 6, 2010

happy friendship

Jangan kata aku sombong..kalau kau yang lupa diri

Jangan kata aku sombong..kalau kau baru terhegeh-hegeh nak datang kat aku masa aku 'naik' sikit

Jangan kata aku sombong..kalau aku dah blah tak bagitau kau padahal kau yang hilangkan diri

Jangan kata aku sombong..padahal kau suka tipu aku

Jangan kata aku sombong..kalau masa aku susah kau hilangkan diri

Jangan kata aku sombong...kalau aku lupa kau sebab salah kau sendiri

Jangan kata aku sombong...kalau aku kata aku tak perlukan orang macam kau untuk jadi kawan aku

Jangan kata aku sombong..lepas aku dah terhegeh-hegeh cari ko lepas tu kau buat tak tau.

Jangan kata aku sombong..bila aku malas nak cari kau dah

Jangan kata aku sombong...kalau kau yang tak reti nak hargai nilai persahabatan

Jangan kata aku sombong..kalau kau hanya nak kawan dengan aku masa seronok je

Jangan kata aku sombong...bila kau susah aku buat tak tau.Baru nak cari aku kan.

Jangan kata aku sombong..kalau kau sendiri dah ada 'kawan-kawan' lain yang lebih hebat

Jangan kata aku sombong..kalau aku dah tak beriya macam dulu

Jangan kata aku sombong..kalau aku dah tak pentingkan kau dalam topfren aku(haha mespes btol)

Jangan kata aku sombong..kalau aku lebihkan kawan lain macam kau buat jugak.

Jangan kata aku sombong..kalau kau yang lupa kawan

cont.

Jangan kata aku sombong..kalau aku tak reply text kau

Jangan kata aku sombong..kalau kat status fb kau kutuk kutuk aku

Jangan kata aku sombong..kalau aku malas nak cakap ngn kau

okeh tak kenal.bai -_-

3 comments:

nurulhuda said...

hahah! tulisan hitam! i know it the second i saw it! wuhhh!

nurulhuda said...

y tukar kaler already?? bosannn!

k.i.w.i said...

ahaah. mne nmpk tulisan hitam doh.
apsal bosan lak gela?aha