BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 1, 2009

Yah! Bile Bercakap Dengan Si Sampah

Weh, bajet kau da abg2 la. Ek eleh menggelabah gela. Klo stakat kt benut tu kumpul2 dpn skola tayang kete then bt muke kerek. Bangga sgt la tayang kete KANCIL,WIRA,GEN2(lupe da kete yg lain)?? huh?huh?

Bai, kau tu da keje. Xkn la tayang kete cmtu pn bt muke kerek kot. Benut kecik je kn. Adik2 kau sume baye2 aku.

*****xpuas hati*********


Bajet kau bagus sgt la, bajet batch kau PALING bagus la. Bdk2 lu pn bkn nye byk asl Benut. Lagi nk kerek.

Bile group kau dtg lepak, aku da mls nk lepak ah. Sumpah oh, kau punye kerek mcm sampah oh. nsb sarun pn rs mcm tu gk.


aaaaaaaa.......aaaaaaaaaa..........aaaaaaaaaaaaaaaaaaa


dlu mse high skol kt Benut, bole lg la chill ngn diorng. Terpakse,dah name pn ddk Benut. Nk lepak ke, futsal ke msti ade diorang. Then aku pndh pndh skola teknik,rs mcm "errr, diorang asl tibe2 ckp kerek lak ni".

Yes,aku da meluahkan perasaan! Ahahah(ketawe tak girang)

notakaki: lantak la klo si bajet abg2 bace
notakakikaki: slmt hari khamis!

2 comments:

SaYa iNsaN bIasE said...

uiks...amat garang dan sangat marah nampaknye...ta per...ineyh kan tempat meluahkan pasaan...sound sajew...uhukzz

k.i.w.i said...

hoho.xbole dibicarakan disni,nnti kne banned!hahag