BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 22, 2009

Yah! Ahad

hohoho..hari ni hari yang sangat cantik sebab xde ujan. Weee~. Yelah, sape yang dok kt BMI msti tau punye 2-3 hari lps asek ujan je. Aku yang nk g cari kedai printing pn terpakse cancel. Nasib baik la Wan Irma Idayu Restu ckp bole print free kt Level 6. Ahahag, thanks God! Bole la aku print banyak2.


Aku dari tadi ckp psl printing ni bukan ape, hari Rabu ni (19/08/09), slh satu subjek aku sem ni ade bt aktiviti. so kne la print poster ape bagai untuk promotion. letih doh nk manage bnde2 ni. Da la sblm aktiviti, kene buat meeting formal depan lecturer. Adeh.

Da la, lenkali je la aku cite psl aktiviti tu. banyak lagi aktiviti lain yang xsetel.hohai~
Back to tday, ermmm...aku bgn awl doh arini even hari ahad! :). tp yg xbestnye, aku mls gela nk g mndi semate2 nk g cafe bwh mkn tgh hari.aaaa...aaa....aaaa....mmg kelaparan la aku.hakhak. Nsb baik la Amru Mat Isa nk teman kan aku makan kol 5ptg td. Hihihihi.

Menu aku same je, asek2 nasi goreng daging+nasi tambah-pedas! Aha. Makcik tu pn da naik hafal menu aku. Btul doh, menu aku tu je klo mkn petang or mlm. Sbb skng ni aku tgh kuarantin xleh makan ayam,seafood( aaaa...udang galah). Hope cptla sembuh penyakit aku ni. Amin~

errr, k la aku nk smbg study da ni.
daaaa~
.........................

2 comments:

President (wiir2000) said...

ko sorang ja yg x tau boleh print dkt level 6 tu...

Ahn said...

kaitan! ramai kot yg xtau.haih~