BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 5, 2011

review

Assalamualaikum
(Waalaikumussalam)

aku nak buat sket review psl filem.
entry kali ni kena playsafe sket.
so ruangan utk cmnt takde.

2 Alam.
korang da tgk?
minority mungkin tgk.

bkn ape.
aku da tgk da 2 alam ni.
tp bkn la kat wayang.
mmbe aku donlod since diorg pakai unifi kan.

aku tgk mase time study week sem lps.
itupun secara tak sengaja aku tgk.
rumate aku g psg.
so tgk la.
itu pn kjp2.

seriously, BOSAN.
ok,just imagine.
utk scene berdiri sambil buat gerak geri tanda menyesal
sambil menangis dlm mase 15 mnt.
yah almost.

mls la nk tgk check blk brape exact mnt.
tp dlm hati aku mmg lama gela.
dgn bground muzik yg hurrmmm.

second, filem ni agak BERANI.
byk scene yg seksi.
byk scene yg tak sesuai di tgk.

ok tu yg negative.

yg positive,

1st(sebenarnya satu je)

ade MESEJ yg pengarah nk sampaikan.
dan aku rase MESEJ tu sampai.

so korg korg yg nak tau MESEJ dia tu ape,
tgk la.

ehe


but overall,
aku rase cerita ni cerita yg serius
bukan jenis mcm comedy,atau pun comedy seram.

aku suke MESEJ dia je.
:)

0 comments: