BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 5, 2010

unwell

Assalamualaikum


perh busuk gela kalau tarikh pun tak ingat.

i went to the market tadi,
of course la nak beli makanan.
then aku ternampak la buah kurma.
siap dalam packaging.

disebabkan kurma ni jenis bermusim,
mksd aku, time bulan puasa-raya je aku selalu nmpk ade jual,
aku pun belek belek la nak tgk expiry date.
mane tau da expired kan.
aku tgk expiry date dia "11 August 2011".

tau tak ape aku fikirkan mase ni?

1) aku tak tau or may be tak ingat langsung tarikh hari ni.
2) bila aku tgk bulan august, aku terus suspek " oh, ni da expired,kena bagitau promoter".
3) lepas tu aku confused. tahun ni 2011 ke 2010??

terus aku tak jd bgtau promoter sbb takut termalu kan diri.
terus aku tgk calendar kan handphone MAHAL aku.

dammit!!!

aku rase mungkin ade effect mase aku accident dulu.
waw!
mcm dah banyak kali je aku tak ingat hari dan tarikh.

ke bende bnde mcm ni common things?


-_-
*tak berapa gembira

2 comments:

aira said...

sedang menerawang kepala anda..*ketawa*

tapikan better cek doc la if serius

selamat bercerita

faramira said...

gelabah... atok nyanyuk! ahah