BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 11, 2010

pakcik yang terharu.aha

Assalamualaikum.

Aku tak reti nak layan budak budak.
indirectly, aku tgk budak budak mcm tak suka aku je.
mcm ok.
tp sebaliknya.
sbnrya diorg suka aku.
lol.

terharu tahap keluar air mata.
sob sob.

ala, budak budak tu yang aku maksudkan tu bukan sape.
anak buah aku jugak.

last sunday, haikal ngn iman call aku.
saje nak bgtau diorg ade beli pet.
abah dia belikan arnab.
jantan.
nama pun Tunggal.

mungkin aku pakcik diorg yang paing baik.
aha.
*pengsan

best gak ckp ngn budak kecik ni.

yang si haikal ni tak abes abes main email ngn aku.
mase dia kecik kecik pun asek peluk aku je time aku tido.




haikal.



iman dan tunggal



p/s : senah, pastikan anak buah kau mcm ni tau.aha!
:)

2 comments:

aira said...

sweet anak sedare
aktif..

President (wiir2000) said...

iman..kami share bday yg sama.. =D