BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

oh si kasut dan si seluar dan...

Assalamualaikum.

oh baru aku tau formula sebenar.
tajuk kat atas sebenarnya adalah pasal jogging.
okeh, aku jujur arini aku pecah rekod.
yey!

nak dijadikan cerita.
ye, pecah rekod kot.

empat round nonstop.
yela, bagi korang mmg la sikit.
aku bukannya pecah kan rekod misbun sidek.
tapi aku pecah kan rekod diri sendiri.
aha.

okeh, ikut dari sejarah awal la kan.
since aku jogging kat tasik uia tu.
yang 1st tu aku buat satu round je.
yang 2nd tu 2round tp kejap-kejap jalan.

tp lately ni, since aku da tukar sluar 3quarter,
perfomance aku bertambah.
cewah.

serius doh.
dlu nak abis kan 2round punya la tak boleh.

lps tu smlm mmbe aku buat 3round.
perhhhh jeles.

then arini aku pinjam kasut mmbe aku tu.
skli haa 4 round non stop!!!
ahaha.

bangga haaa.
siap ade foreigner iran tunjuk gud gud lagi.
okeh tak bole bla.

actually smlm lagi foreigner tu mcm tegur tegur la.
sbb byk kali bertembung mase jog.
paling tak bole bla siap bahan aku pakai sleeveless.
aha.cibai

then td jumpe dia tunjuk gud gud smbil naik beskal.
ceh.

so, lps raya ni mmg kena beli kasut lain.
tak bole bla pakai kasut futsal.
oleh itu, abg abg sila bagi duit raya lebih.
kasut tu around rm299++.

aku da siap siap sruvey bagai kat stadium klcc.
heee.

kat al-ikhsan pun murah gak.
tak kesah la.
adidas tetap di hati.
(pdhl kasut nike rm399++)
aha.

oh tak sabar nak jog


---------------------------------------------

kalau tak silap aku la kan.
aku mcm nmpk blogger ain kt tasik tu.
mase tu aku last lap.

nak tegur takut salah orang
beside dgn peluh bagai,
tak kan nk g dekat kan.

ain, kalau bace blog ni
dan terasa,
haa, betul la tu.
:)



2 comments:

Ain Shaufe said...

hahaha :P

Ain Shaufe said...
This comment has been removed by the author.