BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 1, 2011

perancang kecil Vs perancang besar

Assalamualaikum
(Waalaikumussalam)

selamat berpuasa semua.

seperti yang dirancang mase aku kat penang,
aku nak amik MC arini.
Alhamdulillah, Allah kabulkan.
so arini aku cuti.
bukan MC tp on leave.
hoho.

haaaaaa, nak sangat cuti kan?
amik kau.
aha (ketawa sambil menangis sket)

arini aku amik cuti sbb nak setel kan MyCard, atm card, licenses.
tp cume Mycard je yg da setel.
dugaan dugaan.
nasib baik dugaan ni aku dpt setel kan.
jumaat ni kne amik cuti lg.
sbb nak renew atm card kne pegi branch asal.
so kne g cimb sri gombak dgn maybank seri kembangan.

lg satu cerita sedih.
michi kena makan dgn anjing jiran.
aah anjing jiran yang besar gela tu!
hurm.
kesian je bile dpt tau care dia mati cmtu.
btw, td pagi b4 gerak kl,
ade kucing pmpuan datang umah.
comel la jugak sbb kaler kelabu.
ehe.
hope Putih can get along with that kitten.

:)

0 comments: