BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 26, 2014

kesian kawan aku

Assalamualaikum
(Waalaikumussalam)

Kesian gila kawan aku.
kena "game" dgn bakal isteri dia.
hmmmm.

Aku dgr pun mcm alahai.
satu je la kena terima kalau dapat ganjaran/musibah,
semua tu ujian dari Allah.

dipendekkan cerita,
bakal isteri kwn aku ni ade affair dgn org lain.
affair yg mcm mane tu aku tak pasti la.
aku pernah jugak jumpa pmpuan tu.
elok je.

tapi tu la, 
seeloknya pompuan tu kena la jujur.
 bg je la tau.
daripada kau game org.
haiyo.

aku pernah jugak tanya pmpuan tu,
kenapa galak sgt berkawan dgn laki2?
mcm takde maruah je.
pergh, dia sound aku balik tu.
aha.

tp dlm dia sound2 aku,
aku dpt jgklah bgtau kat dia,
kau dgn **** kan tgh berkawan,
maksud aku korg kan nk kawin,
kau kena la jaga hati dia.
kau igt lelaki tak cemburu ke? (sambil gelak)

tp tu la, pmpuan ni still mcm tu jgk.
tp mmg boleh tahan pun dia ni.
mungkin dia seronok bdk2 laki dok layan dia.
haiyo.

kalaulah dia tahu and amalkan batas2 pergaulan,
hmmmm

sbb tu anak pmpuan kena jaga betul2.
dan pmpuan tu sendiri kena jg diri sendiri.
aaaaa
entah lah.

0 comments: