BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 6, 2013

kawan lama

Assalamualaikum
(Waalaikumussalam)

Post kali ni aku belum nak cerita psl raya.
even da masuk penggal akhir Ramadan.

aku cuma nak bermonolog sekejap dlm entri kali ni.
psl kwn perempuan aku.
ktrg kenal pun dari kwn atas kawan.

Nak dijadikan cerita,
aritu dia ada add aku kat fb.
punyalah terkejut.
with no mutual friends.
how come dia boleh cari aku.
kenal since 2005.
then lost contact 2007.
then now jumpa balik kat fb.

yang aku pelik tu,
since aku approve n say hi,
dia tak pernah pulak reply.
aha.

tunggu2 la jugak kan.
aha.
ye lah, dah lama lost cntct.
besides, dia yg jumpa aku,
should be mestilah ada respon kalau aku cmnt.
aha.
ni takde.
lemau betul

aku stalk la jgk kdg2 fb dia.
dia asek update psl dia dgn bf dia.
bukan main lagi romatik.
aha

then bila aku mengkaji lagi(aha),
rupanya since aku approve,
baru la dia rajin update jiwang2.
(--!)

aku pun dgn tak husnuzon bermonolog,
apehal la minah ni.
cmnt aku tak reply, tp update status bkn main lg.

kwn lama kalau da lama tak jumpa at least..
arghh tekanan pulak aku dgn dia ni.
aha.

tp bila aku fikir2 balik.
dia mcm nak jeleskan aku je.
hoho.

sbnrnya mase sekolah dulu,
dia pernah ckp dia suka kat aku.
aku ok je.
tp yang tak ok nye bila dia nak aku jd bf dia.

tp tu la silap aku jgk,
seriously aku takde hubungan yg baik dgn kwn2 perempuan kat sekolah.
kiranya bila aku berkawan dgn dia ni, nmpk la lainnya.
lagi2 dia ni mmg lawa.
kwn2 aku pulak suka sakat.

then aku terus terang la,
aku tak nak la couple.
time sekolah kalau couple serius tak bebas.
aha.
sbb aku tgk kwn2 aku , kjp2 hntr surat la,
telefon la(dulu syp2 bwk hp).
yang frust menonggeng tu lagi la.
pernah gak aku tanya, ape yg korang borak kalau hari2 jumpa?
aha.

lgpun aku takde intention nak couple dgn yg sama umur.
hoho.
dulu dlm kepala kalau couple means nk buat bini.
aku tak nak bini aku sama umur dgn aku.
hoho.
aku dah target atleast 4-5tahun lg muda dari aku.
so aku mls nk buang mase knl dgn perempuan yg sama umur.


so start aku terus terang kat dia,
dia ok je.
after school pun ok.
ktrg kwn mcm biasa.
but since lost contact,
aku tak pernah pun cari dia.

ni jumpa balik kat fb,
kononnya dia nk bgtau yg dia tgh bahagia la kot dgn bf dia.
huhu

tp kejam siot tak nak reply cmnt.
dah la aku yg approve.
pppffftttttttttt.

anyway, you have no time to make me jealous.
aku cuma akan jealous dgn isteri aku je.
so kpd isteri aku nanti, plz behave.
nnti sy jealous dan merajuk pulak.
aha.

^_^ 



3 comments:

Anonymous said...

uuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Anonymous said...

comel la cerite kau nie! : - ex-classmate

Ahn said...

sape ni