BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 5, 2012

Surga

Assalamualaikum
(Waalaikumussalam)

Teringat masa kecik kecik dulu.
zmn kecik2 aku mmg best.
mcm zmn kecik2 korang jgk,best.
cuma, apa yang aku buat dan korang buat je lain.
yang sama cuma perasaan,best.
;)

Alhamdulillah,
sbb majority bdk lorong aku ramai yang sebaya.
so senang nak main.
seriously byk gela game mase kecik2.
aku try list ape yg aku pernah main mase kecik2:

1. layang layang
2. sembunyi ibu( hide and seek)
3. main basikal
4. main rollerblade.
5. main bola
6. main galah panjang
7. main meriam
8. main kejar kejar anjing
9. main pondok pondok
10. godak parit

bergaduh tu biasa la.
:P

those games made our childhood!
:D

and now, we still berkawan.

pernah sekali tu ktrg berborak pasal surga.
kecik2 lagi da borak pasal surga.
cewah.
aha.

mase tu masing masing nak masuk surga.
benda pertama yang keluar dari mulut ktrg nak basikal.
aha

ade yang ckp:

"kau mintak je kat Allah, mesti dpat punya basikal"

"kau buat gaya naik basikal je, tiba tiba nanti basikal ada depan mata"

"ala,kau niat je nak basikal, ada la tu kat depan mata nanti"

aha.


now masing masing dah besar.
semua dah 24thn.
:O

orang dewasa ni, bila dia tension je,
mesti teringat zmn dia kecik2.
lps tu nak jd bdk kecik balik.
LOL

btw, hari ni hari jadi Uldo and the sibs!
:D

you're mean to us, Uldo!
:')

0 comments: