BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 25, 2009

Yah! Tekanan Fasa Satu

jam dah pukul 1:31 pg.tp aku still xbole nk focus nk ingat formula.padahal esk ade phase test 1 engineering math 3.

"sigh"

minggu ni actually minggu aku aku kt sini b4 cuti midsem.agak tuff gak ah minggu ni.banyak gela kerja tertangguh.nasib baikla ade team mate yang terbaik.ehe.

tengs to kalou n bob!!!aha.if korang bace blog aku ni comfirm kau senyum2 anjing.
sumpah xde idea nk tulis asingment Quran and Sciene Modern. even aku ngn kalou yang g cari bahan.

"sigh 2kali"

esok, test math kat gemilang hall kol 3ptg-5ptg.lebih kurang waktu tido aku je.eheh.aku rase aku bole buat kot.so xrisau sangat.ade lag kerja yang nk kena buat.asgmnt Tx system n eksperimen EM.yang bestnye dua2 kne anta and present jumaat ni!

bagi aku EM xdela susah sgt,just kne pandai main formula. actually aku xcukup prepare nk hafal formula2 tu lagi.dan ah madam dan2 rajin bt pop kuiz.mane ade terkial2 aku nk jawab.nk harapkannn mmbe sblh,haih cam mls lak nk tenung kertas dia lame2.

***will be continued

0 comments: